SEMANA DO 8 AO 12 DE XUÑO, 6º DE PRIMARIA

Hola chicos e chicas maiores!!!Falta pouco para despedirnos, así que esta é a recta final, ánimo!

En sexto adoito poñer este vídeo sobre a vida de Xesús, porque, ademais de que penso que é unha obra de arte (está feito cun material parecido a plastilina, imaxinade a de tomas que levou facelo) conta dunha forma bastante fiel e moi sentida como foi a vida pública de Xesús.

É unha película completa, ou sexa que vos recomendo que preparedes palomitas porque é longa, de feito eu a poño en varias sesións, pero como este curso foi tan peculiar, vades a ser o primeiro grupo que a vexa enteira do tirón. Espero que vos guste tanto como a min.

Déixovos unhas preguntas para contestar despois sobre a película, xa borrei algunhas, pero aínda así son moitas, porque eran para facer en varias sesións, se as presentades moi ben, se non vos da tempo ou as vedes moi complicadas, porque eran preguntas que faríamos xuntos na clase, con ver a peli e decirme a vosa opinión me chegaría. 

Me están dicindo que a peli está bloqueada por dereitos de autor, eu a teño, entón se algún quere vela e non a atopa en Youtube podedes pedirme a través do correo (en contacto tedes o meu: raisacj7@gmail.com) que a comparta con vós e eu a través de google drive a comparto. Perdoade as molestias.

THE MIRACLE MAKER (EL HOMBRE QUE HACÍA MILAGROS)




CUESTIONARIO SOBRE LA PELÍCULA “THE MIRACLE MAKER”


1.        ¿QUÉ LE PASABA A LA HIJA DE JAIRO? ¿TENÍA CURA?


2.       ¿QUIÉN BAUTIZÓ A JESÚS EN EL RÍO JORDÁN? ¿QUÉ PASÓ CUANDO LO HIZO?


3.       ¿A QUÉ AMIGOS LES DIJO JESÚS QUE SE IBA A CONSTRUÍR EL REINO DE DIOS?


4.       ¿QUÉ QUERÍA DECIR LA PARÁBOLA DELA CASA SOBRE LA ROCA?



5.       DIME LOS NOMBRES DE LOS APÓSTOLES DE JESÚS QUE RECUERDES.



6.       ¿QUÉ MILAGRO HACE JESÚS DE CAMINO CUANDO VA A CURAR A LA HIJA DE JAIRO?


7.       ¿A DÓNDE FUE JESÚS A CELEBRAR LA PASCUA  JUDÍA?


8.      ¿QUÉ QUERÍA DECIR JESÚS AL LAVARLES LOS PIES A LOS APÓSTOLES?


9.    ¿A DÓNDE FUE JESÚS A REZAR DESPUÉS DE LA ÚLTIMA CENA ESA MISMA NOCHE?


10.    ¿QUÉ RECUERDA LA EXPRESIÓN “EL BESO DE JUDÁS”?


11.    ¿CUÁNDO TENTÓ EL DEMONIO A JESÚS?


12.    ¿POR QUÉ ES TAN IMPORTANTE PARA LOS CRISTIANOS LA RESURRECCIÓN?




No hay comentarios:

Publicar un comentario